Reklamacje i zwroty

  • ZWROT TOWARU

Prawo oraz formularz odstąpienia od umowy CZYTAJ WIĘCEJ

  • REKLAMCJA TOWARU

Ściągnij, wydrukuj i uzupełnij formularz reklamacyjny:

Formularz reklamacji towaru - nakrywamy.pdf

Jeśli nie masz możliwości wydrukowania formularza, możesz własnoręcznie przygotować opis reklamacji wzorując się na jego treści.

Reklamowany produkt wraz z formularzem prześlij na adres:

Nakrywamy.pl
Dicom s.c. Marcin Warzocha, Włodzimierz Fiłatow
ul. Buforowa 125 H13
52-131 Wrocław
z dopiskiem REKLAMACJA

Reklmacje rozpatrywane są maksymalnie w przeciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas reklamowanego produktu.

W przypadku uzasadnionej reklamacji, uszkodzony towar zostaje naprawiony lub wymieniony na nowy. Jeżeli nie będzie to możliwe, zwrócimy Ci równowartość ceny produktu. Istnieje również możliwość obniżenia ceny i zwrócenia róźnicy, jeżeli razem uzgodnimy warunki reklamacji.

Reklamowany produkt odsyłasz na swój koszt. Ważne, abyś wybrał/ła pewny sposób dostarczenia przesyłki np. kurier lub paczka pocztowa z potwierdzeniem nadania. Chcemy uniknąć sytuacji zagubienia lub zaginięcia paczki.

Nie odsyłaj do nas paczek za pobraniem. Nie mamy technicznej możliwośći odbioru takiej paczki.

Klient zostaje poinformowany o wyniku postępowania reklamacyjnego po dokładnym sprawdzeniu i przeanalizowaniu zawartości przesyłki i stanu reklamowanego produktu.

 

W przypadku uszkodzeń powstałych w czasie transportu prosimy, w miarę możliwości, o sprawdzenie paczki w obecności kuriera i spisanie protokołu szkody.

Każda paczka jest przez nas zabezpieczona, oklejona znakami ostrzegawczymi i ubezpieczona do pełnej kwoty, ale tylko protokół szkody daje nam możliwość zgłoszenia szkody do przewoźnika.

Protokół szkody wraz ze zdjęciami i listą wadliwych elementów prosimy o przesłanie drogą mailową na adres info@nakrywamy.pl Wszystkie elementy zostaną wymienione na nasz koszt.

W momencie, kiedy sprawdzenie paczki przy kurierze jest z jakichś względów niemożliwe, prosimy o sprawdzenie jej zaraz po jego odjeździe. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń, prosimy o jak naszybsze zgłoszenie zaistniałej sytuacji. Powiadomimy wówczas firmę kurierską o szkodach a kurier powróci do Państwa w celu spisania protokołu szkody.

Klient zostaje poinformowany o wyniku postępowania reklamacyjnego po dokładnym przeanalizowaniu treści maila i stanu wadliwych produktów.

 

Możesz dowiedzieć się więcej na temat swojej reklamacji wysyłając maila na adres bok@nakrywamy.pl