PayPo

 

     FAQ

   

           Czy płacenie za pomocą PayPo jest bezpieczne?
        Nie ma bezpieczniejszej metody niż PayPo:
        - Nie prosimy Cię o login i hasło do Twojego banku lub dane karty kredytowej.
        - Wszystkie transakcje są szyfrowane i wykonywane za pośrednictwem zabezpieczonych serwerów.
        - Do potwierdzenia zamówienia używasz kodu SMS, który trafia bezpośrednio na Twój telefon.
        - Nie płacisz za towar dopóki nie sprawdzisz, że to jest dokładnie to co zamówiłaś/eś.

           Co jeżeli zapomnę zapłacić w terminie?
        Przed każdą datą spłaty przypomnimy Ci o zbliżającym się terminie i wymaganej do spłaty kwocie. Mamy nadzieję, że to pomoże w terminowej spłacie.
        W wyjątkowych sytuacjach poprosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

          Czy są jakiekolwiek inne opłaty?
        Spłata zwykłym przelewem jest zawsze darmowa. W przypadku spłaty BLIKiem lub szybkim przelewem online, może być naliczona opłata operatora płatności.
        W przypadku opóźnień w spłacie, możemy naliczyć odsetki za zwłokę w wysokości 14% w skali roku.

          Jak zapłacić wymaganą kwotę?
        Masz dwie możliwości uregulowania należności. Albo spłata całej kwoty w ciągu 30 dni, albo możesz zdecydować się na rozłożenie płatności na raty
        obejmujące naszą prowizję, max. 18%. Płatność możesz dokonać zwykłym przelewem bankowym, przekazem pocztowym
        lub za pomocą szybkich płatności online i BLIK.

         Co się dzieje w przypadku zwrotu towaru?
        Jak w przypadku innych metod masz prawo do zwrotu towaru. W takiej sytuacji zaloguj się do swojego konta klienta na paypo.pl i zaznacz czy zwracasz całość
        czy część zamówienia. Po potwierdzeniu przez sklep otrzymania zwrotu, anulujemy transakcję. Jeśli dokonałeś już płatności, nadpłatę przelejemy
        na Twój rachunek bankowy. Niektóre sklepy zwracają środki (przelew lub gotówkę) bezpośrednio do klienta, więc wtedy należy spłacić transakcję w PayPo.
        Pamiętaj, aby zwrotu dokonać odpowiednio wcześnie, ponieważ sklep ma 14 dni na wprowadzenie zwrotu od daty przyjęcia towaru na magazyn.
        Jeśli z jakiegoś powodu nie odbrałaś/eś zamówienia (ze sklepu lub od kuriera) należy poinformować sklep o rezygnacji i odstąpić od umowy
        - dopiero wtedy zwrot będzie uwzględniony.