REKLAMACJA
Produkt jest wadliwy, został uszkodzony podczas transportu, albo nie zgadza się z zamówieniem?
Na złożenie reklamacji masz 14 dni od momentu dostarczenia przesyłki.
Produkt uszkodził się w czasie transportu lub posiada wady fabryczne
Czego dotyczy?
- towar został uszkodzony podczas transportu, jest wgnieciony, rozbity, pęknięty itp.*
- towar posiada wady fabryczne producenta, np. jest krzywy, brakuje części itp.
Zastosuj kroki:
- Uzupełnij formularz reklamacji.
Poprosimy Cię o przygotowanie numeru zamówienia, paragonu bądź faktury oraz nazwy bądź kodu produktu, a także zdjęć uszkodzeń. - Jeśli uszkodzenia całkowicie zniszczyły towar, poczekaj z utylizacją do otrzymania od nas takiej informacji.
- Czekaj na informację z naszej strony.
Wady powstały podczas użytkowania produktu
Czego dotyczy?
- w czasie użytkowania towaru, uwidoczniły się wady, produkt popsuł się lub nie spełnia swojej funkcji prawidłowo
Zastosuj kroki:
- Uzupełnij formularz reklamacji.
Poprosimy Cię o przygotowanie numeru zamówienia, paragonu bądź faktury oraz nazwy bądź kodu produktu, a także zdjęć reklamowanych wad. - Czekaj na informację z naszej strony.
- W przypadku, gdy konieczne okaże się odesłanie produktu, kuriera wyślemy na nasz koszt.
Zawartość paczki nie zgadza się ze złożonym zamówieniem
Czego dotyczy?
- zawartość przesyłki nie zgadza się ze złożonym zamówieniem
- brakuje jednego lub większej liczby zamówionych produktów
- w przesyłce znalazły się dodatkowe, niezamówione produkty
Zastosuj kroki:
- Skontaktuj się bezpośrednio z naszym działem reklamacji: reklamacje@nakrywamy.pl
Poprosimy Cię o przygotowanie:
- numeru zamówienia, paragonu bądź faktury
- nazwy bądź kodu produktu/ów otrzymanych lub brakujących
- zdjęć produktów, które znalazły się w otrzymanej przesyłce
- W przypadku uzasadnionej reklamacji, uszkodzony towar zostaje naprawiony lub wymieniony na nowy. Jeżeli nie będzie to możliwe, zwrócimy Ci równowartość ceny produktu. Istnieje również możliwość obniżenia ceny i zwrócenia różnicy, jeżeli razem uzgodnimy takie warunki reklamacji.
- Nie odsyłaj do nas paczek za pobraniem. Nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.
- Klient zostaje poinformowany o wyniku postępowania reklamacyjnego po dokładnym sprawdzeniu i przeanalizowaniu zawartości przesyłki i stanu reklamowanego produktu.
*W miarę możliwości, prosimy o sprawdzenie paczki w obecności kuriera i spisanie protokołu szkody.
Każda paczka jest przez nas zabezpieczona, oklejona znakami ostrzegawczymi i ubezpieczona do pełnej kwoty, ale tylko protokół szkody daje nam możliwość zgłoszenia szkody do przewoźnika.
Protokół szkody wraz ze zdjęciami i listą wadliwych elementów prosimy o przesłanie drogą mailową na adres reklamacje@nakrywamy.pl. Wszystkie elementy zostaną wymienione na nasz koszt.
W momencie, kiedy sprawdzenie paczki przy kurierze jest z jakichś względów niemożliwe, prosimy o sprawdzenie jej zaraz po jego odjeździe. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń, prosimy o jak najszybsze zgłoszenie zaistniałej sytuacji. Powiadomimy wówczas firmę kurierską o szkodach, a kurier powróci do Państwa w celu spisania protokołu szkody.
Klient zostaje poinformowany o wyniku postępowania reklamacyjnego po dokładnym przeanalizowaniu treści maila i stanu wadliwych produktów.