Reklamacje i zwroty

ściągnij, wydrukuj i uzupełnij formularz reklamacyjny:

Formularz reklamacyjny nakrywamy.pl

Wypełniony formularz wyślij na nasz adres: reklamacje@nakrywamy.pl

lub 

wyślij e-mail z dokładnym opisem reklamacji

Najważniejsze informacje (podanie ich znacznie skórci czas rozpatrywania reklamacji):

  1. Numer zamówienia lub numer paragonu
  2. Nazwa lub kod produktu
  3. Opis problemu 
  4. Dołączenie zdjęć 

 

Reklmacje rozpatrywane są maksymalnie w przeciągu 14 dni od momentu przesłanaia do nas kompletnego zgłoszenia. 

W przypadku uzasadnionej reklamacji, uszkodzony towar zostaje naprawiony lub wymieniony na nowy. Jeżeli nie będzie to możliwe, zwrócimy Ci równowartość ceny produktu. Istnieje również możliwość obniżenia ceny i zwrócenia róźnicy, jeżeli razem uzgodnimy warunki reklamacji.

Nie odsyłaj do nas paczek za pobraniem. Nie mamy technicznej możliwośći odbioru takiej paczki.

Adres do odesłania:

Uwaga! od dnia 18-01-2023 adres sklepu:

Nakrywamy.pl Centrum Phoenix
ul. Kwiatkowskiego 8
55-011 Siechnice

Klient zostaje poinformowany o wyniku postępowania reklamacyjnego po dokładnym sprawdzeniu i przeanalizowaniu zawartości przesyłki i stanu reklamowanego produktu.

 

W przypadku uszkodzeń powstałych w czasie transportu prosimy, w miarę możliwości, o sprawdzenie paczki w obecności kuriera i spisanie protokołu szkody.

Każda paczka jest przez nas zabezpieczona, oklejona znakami ostrzegawczymi i ubezpieczona do pełnej kwoty, ale tylko protokół szkody daje nam możliwość zgłoszenia szkody do przewoźnika.

Protokół szkody wraz ze zdjęciami i listą wadliwych elementów prosimy o przesłanie drogą mailową na adres reklamacje@nakrywamy.pl Wszystkie elementy zostaną wymienione na nasz koszt.

W momencie, kiedy sprawdzenie paczki przy kurierze jest z jakichś względów niemożliwe, prosimy o sprawdzenie jej zaraz po jego odjeździe. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń, prosimy o jak naszybsze zgłoszenie zaistniałej sytuacji. Powiadomimy wówczas firmę kurierską o szkodach a kurier powróci do Państwa w celu spisania protokołu szkody.

Klient zostaje poinformowany o wyniku postępowania reklamacyjnego po dokładnym przeanalizowaniu treści maila i stanu wadliwych produktów.

 

Możesz dowiedzieć się więcej na temat swojej reklamacji wysyłając maila na adres reklamacje@nakrywamy.pl

 

Aby ułatwić Państwu zwrot towaru przygotowaliśmy dla Państwa możliwość nadania przesyłki poprzez naszego partnera.