Kurier GLS - przy płatności na konto lub poprzez system e-płatności:
- zamówienie w przedziale 0 - 99,99 zł - koszt wysyłki 15,90 zł
- zamówienie w przedziale 100 - 344,99 zł - koszt wysyłki 14,90 zł
- zamówienie powyżej 345 zł - koszt wysyłki 0,00 zł
Kurier GLS - przy płatności za pobraniem - płatność kurierowi:
- zamówienie w przedziale 0 - 99,99 zł - koszt wysyłki 18,90 zł
- zamówienie w przedziale 100 - 344,99 zł - koszt wysyłki 17,90 zł
- zamówienie powyżej 345 zł - koszt wysyłki 4,90 zł
Paczkomat InPost:
- zamówienie w przedziale 0 - 99,99 zł - koszt wysyłki 15,90 zł
- zamówienie w przedziale 100 - 344,99 zł - koszt wysyłki 14,90 zł
- zamówienie powyżej 345 zł - koszt wysyłki 0,00 zł
Odbiory osobiste (po wcześniejszym złożeniu zamówienia):
w siedzibie firmy:
Nakrywamy.pl Centrum Phoenix
ul. Kwiatkowskiego 8
55-011 Siechnice
pon. - pt. 8:00 do 14:00
Bezpieczna dostawa zawiera: | ||
Ubezpieczenie wysyłanego towaru do pełnej wartości |
Paczki dostarcza |
Zamówienia zapakowane w opakowanie kartonowe |
Masz możliwość zwrotu |
Dokładne zabezpiecznie |
Paczki oklejone taśmą firmową nakrywamy.pl |
ściągnij, wydrukuj i uzupełnij formularz reklamacyjny:
Formularz reklamacyjny nakrywamy.pl
Wypełniony formularz wyślij na nasz adres: reklamacje@nakrywamy.pl
lub
wyślij e-mail z dokładnym opisem reklamacji
Najważniejsze informacje (podanie ich znacznie skórci czas rozpatrywania reklamacji):
Reklmacje rozpatrywane są maksymalnie w przeciągu 14 dni od momentu przesłanaia do nas kompletnego zgłoszenia.
W przypadku uzasadnionej reklamacji, uszkodzony towar zostaje naprawiony lub wymieniony na nowy. Jeżeli nie będzie to możliwe, zwrócimy Ci równowartość ceny produktu. Istnieje również możliwość obniżenia ceny i zwrócenia róźnicy, jeżeli razem uzgodnimy warunki reklamacji.
Nie odsyłaj do nas paczek za pobraniem. Nie mamy technicznej możliwośći odbioru takiej paczki.
Adres do odesłania:
Uwaga! od dnia 18-01-2023 adres sklepu:
Nakrywamy.pl Centrum Phoenix
ul. Kwiatkowskiego 8
55-011 Siechnice
Klient zostaje poinformowany o wyniku postępowania reklamacyjnego po dokładnym sprawdzeniu i przeanalizowaniu zawartości przesyłki i stanu reklamowanego produktu.
W przypadku uszkodzeń powstałych w czasie transportu prosimy, w miarę możliwości, o sprawdzenie paczki w obecności kuriera i spisanie protokołu szkody.
Każda paczka jest przez nas zabezpieczona, oklejona znakami ostrzegawczymi i ubezpieczona do pełnej kwoty, ale tylko protokół szkody daje nam możliwość zgłoszenia szkody do przewoźnika.
Protokół szkody wraz ze zdjęciami i listą wadliwych elementów prosimy o przesłanie drogą mailową na adres reklamacje@nakrywamy.pl Wszystkie elementy zostaną wymienione na nasz koszt.
W momencie, kiedy sprawdzenie paczki przy kurierze jest z jakichś względów niemożliwe, prosimy o sprawdzenie jej zaraz po jego odjeździe. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń, prosimy o jak naszybsze zgłoszenie zaistniałej sytuacji. Powiadomimy wówczas firmę kurierską o szkodach a kurier powróci do Państwa w celu spisania protokołu szkody.
Klient zostaje poinformowany o wyniku postępowania reklamacyjnego po dokładnym przeanalizowaniu treści maila i stanu wadliwych produktów.
Możesz dowiedzieć się więcej na temat swojej reklamacji wysyłając maila na adres reklamacje@nakrywamy.pl
Aby ułatwić Państwu zwrot towaru przygotowaliśmy dla Państwa możliwość nadania przesyłki poprzez naszego partnera.
Wybierz formę dostawy - kurier GLS lub Paczkomaty InPost
Jako formę płatności wybierz Przelewy24.pl - Szybkie i bezpieczne płatności
Przejedź przez kolejne kroki w koszyku i wybierz Dokonaj płatności
Po przekierowaniu do strony Przelewy24.pl wybierz zakładkę RATY i kliknij opcję PAYPO
FAQ |
Czy płacenie za pomocą PayPo jest bezpieczne? Co jeżeli zapomnę zapłacić w terminie? Czy są jakiekolwiek inne opłaty? Jak zapłacić wymaganą kwotę? Co się dzieje w przypadku zwrotu towaru?
|
---|
AMBITION SALSA Salaterka liść 15 cm / porcelana
Zalety produktu. Dlaczego warto?