KuchenProfi - połączenie designu z funkcjonalnością

04 / 01 / 2019

Dzięki KÜCHENPROFI zabawa podczas gotowania już się rozpoczyna! Twierdzenie to spotyka rodzinę Solinger od 1923 roku, profesjonalnych, amatorskich kucharzy i wszystkich tych, którzy lubią dobre jedzenie. Znaleźć dużą i zróżnicowaną gamę produktów takich jak trzepaczka lub obieraczka do ziemniaków, aż po krajalnice truflowe lub widły do homara na specjalne okazje.


 

Krótko o marce

Jako producent KÜCHENPROFI nieustannie inwestuje w nowy i dalszy rozwój swojej oferty w zakresie przygotowywania, gotowania i serwowania. Wraz ze znanymi projektantami, zespół opracowuje dyrektor zarządzający Stefan Schmitz i Bjorn Meier Biało-Dörste twórczych rozwiązań, które będą realizowane w produkcji wysokiej jakości.

KÜCHENPROFI budzi pragnienie gotowania, wprowadza do pieca wyobraźnię i ekscytujące przepisy kulinarne, stymuluje do własnych, twórczych kompozycji, otwiera nowe, nieznane kulinarne światy, sprawia, że ​​codzienne czynności stają się niecodzienne

 

Pragnienie gotowania

Kolebka tradycyjnego biznesu znajdowała się w Tönisheide w Nadrenii. Pod nazwą "Trappmann & Zassenhaus", dawna firma handlowa rozwinęła się w ciągu kilku lat w firmie produkującej młynki do kawy. Wraz z rozwojem firmy w 1895 roku została zbudowana nowa fabryka z własnymi prasami i nowymi maszynami, dzięki czemu można było zracjonalizować produkcję prawie wszystkich części do młynków do kawy. Jeśli do tej pory interes eksportowy był przedmiotem zainteresowania, firma coraz bardziej rozwinęła się w operację produkcyjną.
zdecydowano rozszerzyć budynek fabryczny w 1925 roku o większe rozszerzenie, aby zrobić tutaj w firmie drzewnej, produkcję skrzynek do mielenia kawy. Pod znakiem towarowym "Lew z parasolem", z którego artykuły firmy eksportowej już nosiły nazwę "Zassenhaus" na świecie, Teraz sprzęt AGD trafił na wszystkie kontynenty. Nazwa Zassenhaus lub znak RZ stała się terminem jakościowym.

 

Marka znana na całym świecie

KÜCHENPROFI jest obecnie reprezentowany w ponad 60 krajach na całym świecie.
Ta trwała, udana obecność na rynku jest możliwa tylko poprzez ciągłą optymalizację marki i spójną koncepcję, która od samego początku ma na uwadze użytkownika końcowego.

KÜCHENPROFI zmieniło swoją pozycję na tle coraz szybszych zmian potrzeb klientów i coraz większego rozwoju gotowania jako wyrazu stylu życia. Logo wygląda jaśniej i świeżo, a opakowanie przyciąga wzrok dzięki bardziej atrakcyjnym zdjęciom produktów i większej ilości informacji.